петак, 18. фебруар 2011.

Zašto su mame MAME!?!?

Raspravljala sam se sa četvorogodišnjom ćerkicom.
Uzela je neku hranu sa zemlje i htela je da je stavi u usta.
Ja sam joj uzela hranu iz ruke i zamolila je da to više ne radi!
"Zašto?", upitala me je.
"Zato što je bila na podu, ne znaš kome ja pala na zemlju, i sigurno je puna bakterija!", odgovorila sam joj.
Na trenutak me je pogledala i sa neizmernim čuđenjem me je upitala:
"Mama, a kako ti sve to znaš? Ti si tako pametna."
Brzo sam razmislila.
"Sve mame znaju te stvari. Zato što moramo da položimo poseban test za mame. Sve to moraš da znaš, inače nećeš dobiti dozvolu da budeš mama."
Produžili smo dalje u tišini 2-3 minuta, a ona je očigledno razmišljala o tome šta sam joj rekla.
"Oh, sad shvatam!", odjednom je progovorila. "Ako ne položiš test, onda si TATA!!!"
"Tačno", odgovorila sam joj sa velikim smeškom.

Нема коментара:

Постави коментар