среда, 23. фебруар 2011.

Beogradski grafiti


Budi uz mene kad odem od tebe. 

Za lepršav hod i sjaj u očima, koristite kozmetiku "HEINEKEN". 

Neko nam je stavio drogu u heroin! (grafit na Voždovcu) 

Svi Srbi u jednoj državi! Koncentracija koja ubija.

Šta to znaci živeti u iluziji? Kad posle 25 godina braka primetiš da ti žena nije strastvena nego asmatičar.

Vozim kao grom! Svaki dan udarim u drvo! 

Afrika ne može da bude daleko. Kod nas u firmi radi jedan crnac i na posao dolazi biciklom.

Letenje je lako naučiti. Treba samo da skočite i promašite zemlju. 

Ako ne možete da živite jedno bez drugog, venčajte se pa ćete moći.

Moto Vojske Jugoslavije: Važno je učestvovati! 

Najbolja avio kompanija na svetu je American airlines jer razvozi putnike na kućnu adresu. 

Sida, sida e pa sta je, ako je sida nije rak! 

Naš vazduh ima jednu prednost - vidimo šta udišemo! 

Proleće u Beogradu - ujutru se čuju ptice kako kašlju. 

Mene novac i slava ne zanimaju. Samo novac! 

Danas sam imao užasan dan: ukrali su mi auto, obili su mi stan, jedino pozitivno je HIV - test. 

Izgubio sam veru u sebe, veru u ljubav, veru u svet, jedinu nadu sam nasao u igli... i sad heklam i super mi je! 

Pas je čovekov najbolji prijatelj. Žena zauzima, izvanredno, drugo mesto. 

Svako "Zašto" ima svoje "`bem li ga". 

Nikad te neću zaboraviti, samo idi.






Нема коментара:

Постави коментар