петак, 18. фебруар 2011.

No smoke

Tip nazove tehnicku podrsku i kaze da mu je kompjuter neispravan.

- Sta je problem?
- Dimi se iz kutije sa napajanjem.
- Onda treba da kupite novo napajanje.
- NE! Treba samo da promenim startup fajlove!
- Gospodine, napajanje vam je neispravno. Morate ga zameniti.
- Ma ne dolazi u obzir! Neko mi je rekao da je dovoljno da promenim startup fajlove! Samo hocu da mi kazete sta da otkucam.

Posle deset minuta ubedivanja tehnicaru se smucilo od objasnjavanja.

- Ah, da. Izvinite. Mi obicno ne kazemo ovo svojim korisnicima, ali postoji nedokumentovana DOS naredba koja ce popraviti problem.
- ZNAO SAM!
- Samo dodajte liniju LOAD NOSMOKE na kraju CONFIG.SYS. I nazovite me da cujem je li to pomoglo.

Posle deset minuta:

- Ne vredi. Napajanje se i dalje dimi.
- A koju verziju DOS-a imate?
- MS-dOS 6.22.
- To je onda problem. Ta verzija ne podrzava naredbu NOSMOKE. Nazovite Microsoft i trazite patch koji ce vam instalirati fajl. Nazovite me posle da cujem sta ste uradili.

Jedan sat kasnije:

- Treba mi novo napajanje.
- Otkud vam takav zakljucak?
- Pa nazvao sam Microsoft. I onda su me ispitivali kakvo je to napajanje, ko ga je proizveo...
- I sta su vam rekli?
- Da moje napajanje nije kompatibilno sa naredbom NOSMOKE.

Нема коментара:

Постави коментар