четвртак, 24. фебруар 2011.

Automehaničarski


Na vratima neba stoji veoma ljut čovek i urla:
- Pa šta se to dogodilo? Šta ja tu radim? Pogledajte me! Imam 35 godina, ne pušim, ne pijem, juče sam rano legao u krevet i sad sam tu pred vama! Sigurno je u pitanju neka greška! Molim vas da proverite!
- Još nam se nikada nije dogodila greška! - odgovori Sveti Petar - ali ću ipak proveriti. Kako se zovete?
- Jovanović. Petar Jovanović.
- Šta ste po zanimanju?
- Automehaničar.
- Ah, da, evo, našao sam vas. Petar Jovanović, automehaničar. E, pa, gospodine Jovanoviću, prema našim podacima vi ste umrli od starosti.
- Od starosti? Pa to je nemoguće! Ja imam samo 35 godina!
- Pa ne znam. - reče Sveti Petar - Sabrali smo sve radne sate koje ste zaračunali mušterijama i to ispada 123 godine.

Нема коментара:

Постави коментар