субота, 26. фебруар 2011.


Dama je otišla na odmor na Barbados… Po dolasku upoznaje crnca i poslije noći strasne ljubavi pita ga kako se zove. 
- Ne mogu vam reći, - odgovori crnac. 
Svake večeri su se sastajali i ludo vodili ljubav, i svake noći ga je pitala kako se zove, a on je uvijek isto odgovarao da joj ne može reći. Posljednje večeri na Barbadosu ponovo ga je pitala: 
- Molim te, hoćeš li mi reći  svoje ime? 
- Ne mogu vam reći ime jer ćete mi se smijati. 
- Vjeruj mi, zaista nemam razloga da ti se smijem. 
- Dobro, zovem se Snijeg! 
Žena prasnu u histeričan smijeh, a crnac joj ljutito reče: 
- Znao sam da ćete mi se smijati! 
- Ma ne, ne smijem se ja tvom imenu. Razmišljam o svom mužu koji mi neće vjerovati kada mu kažem da sam svakoga dana imala 25 cm snijega na Barbadosu.

Нема коментара:

Постави коментар