недеља, 20. фебруар 2011.

Dalmatinski vic

Dosa Frane doma i kaže papi da je dobija 4 jedinice.

Pape popizdio:

- Tovare jedan, iz čega si sve dobio jedinicu?
- Iz tjelesnoga, matematike, hrvatskoga i vjeronauka.

- Kako si dobio jedinicu iz tjelesnoga?
- Učitelj nam je rekao da dignemo jednu nogu, ja sam je diga. Onda je rekao da dignemo i drugu nogu.
Pape: Pa ćes onda na kurcu stajat?
- To san i ja reka, pa sam dobija jedinicu.

Dobro, kako si dobio jedinicu iz hrvatskoga?
- Učiteljica je izvukla nas troje i pitala nas da kažemo jednu rečenicu.
Jure je rekao: - Ana voli Matu.
Stipe je rekao: - Ana voli Peru....
Pape: A jeba te, pa ta Ana je kurvetina!
- Je, to san i ja reka, pa mi je učiteljica dala 1.

- Dobro, kako si dobio jedan iz matematike?
- Uciteljica je pitala koliko je 2+3, a ja sam reka 5. Onda je pitala koliko je 3+2...
Pape: A jeba te, to je isti kurac..
- To sam i ja reka, pa san dobija jedinicu.


- Dobro, ali nije mi jasno, kako si dobio jedan iz vjeronauka???
- Vjeroučitelj je pričao kako je bog svugdje oko nas, a ja sam ga pita je li i u podrumu od nasega susida, a on je reka da je bog i tamo.
Pape: Je kurac, nas susid nima podruma.
- E, to san i ja reka.....

Нема коментара:

Постави коментар