субота, 19. фебруар 2011.

Grafiti 1


Tesla, je l' moglo to malo jednostavnije?
     (Pred ulazom na elektro-fakultet u Novom Sadu)

Grafit na zatvorenoj prodavnici zbog fiskalne kase:
"Godišnji odmor, omogućila finansijska policija"

Danas sam startovao ribu i definitivno je bilo hemije među nama...
Upotrebila je suzavac u spreju...

Zdravstveno stanje i ženinu prošlost nikada ne treba mnogo proveravati.
Uvek ćeš nešto novo otkriti!

Ako se nekad osetiš malen, zapostavljen i depresivan... uvek se seti da si
nekad bio najbrži spermatozoid u svojoj grupi!

Kažu da Srbi puno psuju.
Jebi ga šta ćeš...

Počeo sam dijetu, prestao da pijem, pušim i prejedam se.
Za 14 dana izgubio sam dve nedelje.

Smisao rata nije da umreš za svoju domovinu, nego da neprijatelja prisiliš
da umre za svoju!

Istiniti natpisi u jednoj lekarskoj ordinaciji:
"Ja volim seks, kao što vi volite pušiti..
Kako ja ne jebem u Vašoj kancelariji, nemojte ni vi pušiti u mojoj".

Svaka cigareta skraćuje život za 11 minuta, svaki orgazam produžuje život
za 15 minuta. Znači, pušači - jebite se za život!

Rekao sam "NE" drogama ali me one ne slušaju.

Hoću da ubijem nekog, neću više da budem nevin!

Нема коментара:

Постави коментар