недеља, 30. октобар 2011.

Supermen



Jutro, 7 časova. Muž dolazi kući i nalazi uznemirenu suprugu u hodniku.
Ona: "Nešto si okasnio, supermene?"
On: "Mogu da ti objasnim. Draga, žao mi je, ali bio sam s klijentima...
Ona: "... i onda si celu noć do 7 diskutovao, je l' da, supermene?
On: "Ma pusti me da izgovorim. Uspeo sam da pridobijem novog klijenta za firmu, odveo sam ga na finu večeru."
Ona: "... i to do 7 sati ujutro? Supermene, pa koliko me glupom smatraš?"
On: "Ma priznajem, išli smo posle u noćni bar da nešto popijemo. Tamo smo bili do 3 ..."
Ona: "... da, da, supermene, do 3. A šta je bilo do 7? Onda, supermene?"
On: "Paaa, otišli smo u disko klub, ali ja sam samo gledao, bilo je dosadno."
Ona: "Sve O.K, supermene: ti si samo gledao i čekao. Šta treba još da poverujem?"
On: "Ma, pusti me da izgovorim i slušaj. Ma, uostalom, zašto me stalno zoveš "supermen"?"
Ona: "Jer samo supermen nosi gaće preko pantalona ..."


Нема коментара:

Постави коментар