недеља, 30. октобар 2011.

Kako počinju svađe



  • Predložio sam svojoj ženi u supermarketu da kupimo gajbu piva za 15$. Rekla je da ne dolazi u obzir, i onda je bez reči kupila kremu za lice za 65$. Rekao sam joj da bi lepše izgledala uz gajbu piva nego uz kremu... I tako je počela svađa.

  • Pre neki dan sam pitao ženu gde bi volela da idemo za godišnjicu braka. Rekla je: "Negde gde nikad nisam bila." Predložio sam joj kuhinju. I tako je počela svađa.

  • Dok sam gledao moju omiljenu emisiju, žena je sela kraj mene i pitala: "Šta ima na TV-u?" - "Prašine...", rekao sam joj. I tako je počela svađa.

  • Žena mi je izrazila želju za rođendanski poklon. Rekla mi je "Želim nešto crveno što ide 0 do 100 za 3 sekunde." Kupio sam joj crvenu vagu. I tako je počela svađa.

  • Moja žena se pogledala u ogledalo i bila je nezadovoljna onim što vidi: "Osećam se užasno; imam višak kila i tamne podočnjake. Odmah da si mi dao kompliment!" Rekao sam joj da joj oči savršeno funkcionišu. I tako je počela svađa.

  • Bio sam sa ženom na godišnjici njene mature. Jedan od prisutnih nije prestajao da ređa čašu za čašom. Pitao sam ženu da li ga poznaje. "Naravno," rekla je, "dugo smo bili zajedno, i kad smo se razišli počeo je da pije i od tada nije prestao." Kažem ja: "Ko bi rekao da će toliko dugo da slavi..."I tako je počela svađa.

Нема коментара:

Постави коментар