субота, 29. октобар 2011.

Mujo u banci



Uđe Mujo u banku i traži da mu isplate 200 eura.
Službenik pripremi novac pruži mu formular:
- Potpišite ovde...
- Neću ja ništa potpisivati.
- ?! .. Ali bez potpisa nema isplate.
- Ne mere, jel ? Odo onda ja u drugu banku.
 
Pređe ti Mujo preko puta u drugu banku.
- Dajte mi 200 eura.
- Evo, potpišite ovde...
- Neću ti ja ništa potpisivati. Babo mi je rek'o da ništa ne potpisujem.
- ?! .. Jeste li vi Bosanac?
- Jašta!!!
Službenik uzme čekić ispod šaltera i mazne Muju po glavi:
- POTPIŠI OVDE, JEBO TE OTAC BLESAVI!!!
Potpiše Mujo.
- Izvolite. 50, 100, 150, 200.
 
Izađe Mujo i sretne službenika iz prve banke.
- I? Jeste li dobili pare?
- Da.
- Bez potpisa???
- Jok, potpis'o.
- Pa, što niste kod mene
 potpisali?!
- Eee, pa niste mi lijepo objasnili...


 

Нема коментара:

Постави коментар