понедељак, 3. октобар 2011.

AKSIOMI



Ako imaš prekrasnu ženu, jos lepšu ljubavnicu, ako imaš super auto, ako nemaš problema s poreznicima, ako sunce uvijek sija kad se probudiš, ako su ljudi uvek ljubazni prema tebi i susretljivi, KRAJNJE je vreme da prestaneš da koristiš drogu.


Dan ima 24 sata, u gajbu se smeste 24 piva... TO NE MOŽE BITI SLUČAJNOST!

Gaćice nisu najvažnija stvar na svetu, al su vraški blizu!

Na poslu sam Bog. Svako zna da postojim, ali me niko još nije video...

Nikad se više neću oženiti rukometašicom - šta god baci na mene, pogodi me u glavu.

Ujutro ne jedem jer mislim na sex. U podne ne jedem jer mislim na sex. Uveče ne jedem jer mislim na sex. Po noći ne spavam jer sam prokleto gladan.

Pametan si ako poveruješ samo u polovinu onoga što čuješ. Genijalan ako pogodiš koju polovinu.

Tako sam dobar u krevetu da nekad vičem svoje ime!

Vegetarijanac - stara indijanska rec za ''Loš lovac''.

Deliti restoran ili lokal na pušačku i nepušačku sekciju je kao da podelite bazen na dve polovine - u jednoj smeš pišati, u drugoj ne.

Ako parkiraš auto nepropisno, ostavi upaljene brisače da ti ne mogu zataknuti kaznu.

Najbolja stvar s ćelavom glavom je ta da čujes snežne pahuljice kako udaraju.

Ne volim ljude koji uzimaju drogu, posebno carinike.


I ZA SAM KRAJ:

Bolje proliti malo s Parkinsonom, nego zaboraviti popiti s Alchajmerom.

Нема коментара:

Постави коментар