субота, 29. октобар 2011.

Pismo mužu


Moj najdrazi mužiću,


Pre nego što stigneš sa poslovnog puta, moram da te obavestim o maloj nezgodi koju sam imala sa pikapom na ulasku u garažu.


Na sreću, nije ništa strašno i ja nisam povređena, tako da te molim da ne brineš za mene.


Vraćala sam se kući iz prodavnice i pri ulasku u garažu sam slučajno, umesto kočnice stisnula gas.Vrata od garaže su malo savijena, a pikap se zaustavio kada je udario u tvoj auto.


Meni je jako žao sto se ovo dogodilo, ali posto znam da si ti nežnog srca, znam i da ćeš mi oprostiti.


Ti znaš koliko te ja volim i koliko mi je stalo do tebe, ljubavi moja.


Evo ti šaljem i sliku štete koju sam napravila.
Ne mogu dočekati da te opet zagrlim. 


Tvoja voljena ženica.

P.S. Zvala je tvoja devojka. 



Нема коментара:

Постави коментар