понедељак, 3. октобар 2011.

Janez ostaje Janez




U Ljubljani na terasi jednog hotela, Srbin doručkuje parče hleba sa marmeladom. Dolazi do njega Janez i žvaće žvaku.
Pita njega Janez:
- Ali pa vi pojeste celo šnito hruha?
Srbin mu odgovori:
- Da.
Veli Janez:
- Mi pa ne. Mi pojemo samo sredino in trdo koro bacimo v reciklažo.  Potem pa od tega napravimo dvopek in ga prodamo Srbima.
Nastavi Janez žvakati žvaku i opet pita Srbina:
- Ali pa vi pojeste celo marmelado?
Srbin odgovori:
- Da.
Janez mu veli:
- Mi pa ne. Mi pojemo samo tisto v marmeladi kaj je mehko, a koščice in koro bacimo v reciklažo. Potem pa to recikliramo in prodamo Hrvatom.
Janez nastavi žvakati žvaku, a Srbin njega pita:
- Da li se vi Slovenci seksate?
- Se vedno da da. (I nastavi žvakati)
- I sta radite s upotrebljenim prezervativima?
- Je kaj...? Jih pa bacimo.
- E vidiš, mi ih recikliramo, pa od njih napravimo žvakaće gume i prodamo ih Slovencima.


Нема коментара:

Постави коментар