среда, 28. новембар 2012.

Just for laugh

 Otmica

I tako ti ja, bolan Haso, sjednem u avion i pravac Frankfurt, kad za pola sata pojavi se neka raja, zauzmu avion i kažu da su otmičari.

A mene baš zaboli, ono, nije moj avion, briga me, 'ladan ko Klint Istvud.

Bijah miran sve dok nisu krenuli da siluju jednu žensku.

Tu je meni puk'o film! Dig'o se ja i dreknem, onako k'o šerif: "Pustite je, majke vam jebem!!!"

I pustili je na miru... ali postavili meni ultimatum: "Il' skačeš iz aviona, il' te svi guzimo!"

Haso se sav uživio u priču. "... I bolan, jesi skak'o???"

"Jesam malo... u početku... "




Pita Perica  mamu: "Mama,šta je to tranvestit?"

Majka odgovori: " Eno ti tata, pa pitaj nju!"



Pita dete mamu:- "Mama, zašto nema više viceva o Perici?"
A mama mu odgovori:- "Zato što nema više škole."








Dobio Mujo na lutriji milion evra.!
Sav srećan utrčava u kuću i viče:

"Fato, pakuj se!!!"
Fata:"A gde ćemo?"
Mujo:"Ja ne idem nigde!!!"   












Zašto se prva jutarnja kafa na poslu zove "seksi kafa"?
Svi piju kafu i  j... im se za posao!








Kada žena od muža može stvoriti milionera?
Samo onda kada joj je muž već milijarder!






Kaže muž ženi: "Ajmo večeras da promenimo pozu!"
A ona će: "Ajde, ja ću gledati TV i prdeti u fotelji, a ti peri sudove!".








Koji je glavni uzrok razvoda?
- Brak!

  
 


Kaže muž ženi: "Hajde da se igramo big brothera!"
Žena pita:"Kako se to igra?!"
"Imaš 2 minuta da se spakuješ i napustiš kuću!!!!"











Zašto se  svi jezici nazivaju "maternji?"
Zato jer očevi retko dolaze do reči!











U knjižari muškarac pita prodavačicu:
- Imate li knjigu "Muškarac - gazda u kući"?
- "Bajke su na dečijem odeljenju!"









Sedi baba u tramvaju preko puta jednog mladića.
Mladić žvaće žvaku, a baba će njemu:
"Džabe ti meni pričaš sinko, ja tebe ništa ne čujem!".










Žena: "Dragi, sutra nam je godišnjica braka. Da zakoljemo prase?"
Muž: "Zašto? Nije ti ono krivo!"








- Kakva je razlika između Srbije i filma?
- Film se razvija!



Нема коментара:

Постави коментар