уторак, 27. новембар 2012.

Irski vic

 Irska...

...Ćerka se iznenada vrati kući posle 5 godina odsustva, za koje vreme se nijednom nije javila porodici.

Otac je ukori: Šta je s tobom ćerko??? Nestaneš, ne zoveš, ne pišeš, nismo uopšte znali da li si živa! Znaš li, kako je tvoja mama trpela? Pa šta uopšte radiš?

Kći (ridajući, sa suzama u očima): Oče, tako mi je žao... postala sam prostitutka ....

Otac: ŠTA???? Ti si obična kurva,  grešnica!!! Sramota za celu familiju!!!

Kći: Oče, tako mi je žao ... Došla sam samo na kratko, da mami poklonim luksuznu krznenu bundu, tebi i mami zajedno novu vilu sa deset spavaćih soba, bazenom i teniskim igralištem... Pa bratu Rolex sat ... Pa
posebno za tebe oče novi Mercedes kabriolet, poslednji model sa svom opremom, i još članarinom u Country klubu... i sve zajedno da vas pozovem na svoju novu jahtu…
...

Otac: Čekaj malo - što si rekla da si postala?

Kći (plačući): Prostitutka... oče, oprosti....

Otac: O, Isuse i Marijo... na smrt si me prestrašila!!! Ja sam razumeo, da si postala protestantka!!! Priđi, da te zagrlim!

Нема коментара:

Постави коментар