недеља, 6. март 2011.

Tajne kancelarijskih radnika



1. Nikada ne izlazite iz ureda bez papira u ruci.
Ljudi koji nose papire izgledaju kao zaposleni, na putu na važan sastanak. Ljudi s praznim rukama izgledaju kao da idu u kantinu ili zapaliti cigaretu. Osim toga, potrudite se nositi što više papira kući, da ostavite dojam da čak i tamo radite.  

2. Kompjuteri osiguravaju izgled zauzetosti.
Ako koristite kompjuter, onome koji gleda sa strane izgledaće kao da radite. Vi možete čitati svoju poštu, biti na chatu ili otvarati pasijans. Ako vas za tim poslom zatekne vaš šef, objasnite mu da usvajate nove programe i šparate novac kompanije za seminare i usavršavanje.  

3. Gužva na stolu.
Samo oni iz uprave mogu imati čiste stolove. Za sve ostale to je znak da ništa ne rade. Rasporedite hrpe dokumenata po celom stolu. Prošlogodišnji dokumenti sa strane izgledaju isto kao i ovogodišnji - jedino što je važno je količina. Što više dokumenata raspodelite po gomilama. Ako nekoga čekate, stavite njegov dokument u sredinu gomile, i nađite ga tamo kad se taj čovek pojavi.  

4. Automatska sekretarica.
Nikad se ne javljajte na telefon ako imate sekretaricu. Ljudi ne zovu da vas pitaju kako ste - zovu da bi vas prisilili da nešto radite. Tako to neće ići. Ponekad preslušajte poruke, i ako vam je neko ostavio poruku s mogućim poslom - nazovite ga u vreme pauze kada ga sigurno nema na mestu i ostavite mu poruku na sekretarici.  

5. Izgledajte ljutito.
Uvek se trudite izgledati ljutito - to kod šefa ostavlja dojam da imate previše posla. 

6. S posla odlazite kasno.
Uvek se trudite odlaziti kasnije, pogotovo kada je vaš šef još uvek na poslu. Za to vreme možete rešavati ukrštenice ili čitati novine za što niste imali priliku. Kad idete kući, obavezno prođite pored šefovog ureda. Šaljite mu poruke za vreme neradnog vremena ( 22.10, 07.05) kao i za vreme blagdana i praznika.

7. Dopunite svoj rečnik.
Čitajte više novina preko kompjutera i izaberite nepoznate reči. Slobodno ih upotrebljavajte u razgovoru s nadređenima: on nije dužan da vas razume.  

8. Imajte 2 sakoa.
Ako radite u velikom uredu, uvek ostavljajte rezervni sako na stolici. To izgleda kao da ste negde otišli nakratko. Drugi sako oblačite kada šetate ili obavljate svoje stvari u radno vreme. 

9. NAJVAŽNIJE!
Da vam nije palo na pamet ovo poslati vašem šefu.


Нема коментара:

Постави коментар