субота, 5. март 2011.

Pronađi se....

MAJKE SU NAS NAUČILE:

DA CENIMO DOBRO URADJEN POSAO:
"Ako ćete se tući, idite napolje-upravo sam obrisala parket!"

O RELIGIJI:
"Moli Boga da ne ostane fleka na stolnjaku!"

O LOGICI:
"Zato sto sam ja tako rekla, eto zašto!"

O VIDOVITOSTI:
"Uvek nosi čist ves, u slučaju da zaglaviš u bolnici."

O IRONIJI:
"Nastavi se smejati i daću ti razlog da plačes!"

O APSURDIMA:
"Začepi ta usta i jedi večeru!"

O NEMOGUćIM MISIJAMA:
"Pogledaj tu prljavštinu na tvom vratu!"

O VREMENSKIM USLOVIMA:
"Kao da je tornado prošao kroz tvoju sobu!"

O PREUVELIČAVANJU:
"Rekla sam ti milion puta-ne preuveličavaj!"

O KRUŽENJU MATERIJE U PRIRODI:
"Ja sam te donela na svet, ja te mogu i odneti!"

O ZAVISTI:
"Postoji na milione dece koja nemaju sreće kao ti da imaju ovako divne roditelje!"

Нема коментара:

Постави коментар