четвртак, 24. јануар 2013.

INTELIGENTNI UČENICI...


Posedovanje duha i oštrog uma su sinonimi inteligencije koja izaziva i samu logiku. 


Profesor: Šta moram učiniti da bih razdelio 11 krompira na 7 osoba?               
Učenik: Pire od krompira, gospodine profesore! 
(ima smisla!) 


Profesor: Kako glasi prezent glagola hodati? 
Učenik: Ja hodam... ti hodaš... on hoda... 
Profesor: Malo brže! 
Učenik: Mi trčimo, vi trčite, oni trče! 
(zar nije istina?) 


Profesor: "Padala je kiša" koje je to vreme? 
Učenik:  To je ružno vreme, stravično ružno, gospodine profesore. 
(nešto vam nije jasno?) 

Profesor: Koliko srca mi imamo? 
Učenik: Dva, gospodine profesore. 
Profesor: Dva?! 
Učenik: Da, moje i vaše! 
(logika sve objašnjava, zar ne?) 


Dva učenika, veliki prijatelji, zakasne u školu i pravdavaju se: 
1. Učenik kaže: Zaspao sam, gospodine profesore! Sanjao sam da sam bio u Polineziji i put se jako odužio. 
2. Učenik kaže: A ja sam išao da ga dočekam na aerodromu! 
(iz ugla kvantne fizike ko može raspravljati?) 


Profesor: Možeš li nabrojati 5 stvari koje sadrže mleko? 
Učenik: Da, gospodine profesore. Jedan sir i četiri krave. 
(recite gde je pogrešio) 


Student prava je polagao usmeni ispit. 
Profesor pita: Šta je koristoljublje? 
Odgovor studenta: To je ono što gospodin upravo čini. 
Profesor (vrlo revoltiran): Vidi ti njega, objasni mi to... 
Kaže student: U skladu s Krivičnim pravom, svako ko iskorišćava neznanje drugoga da bi ga oštetio, čini koristoljublje! 
(Dakle, logično.) 


Profesor: Marija, pokaži na karti gde je Severna Amerika. 
Marija: Ovde je. 
Profesor: Tačno. Sada, vi ostali recite ko je otkrio Ameriku? 
Razred:  Marija! 
(uauuuuu!!!) 


Profesor: Jovane, kako biste nazvali osobu koja nastavlja da govori čak i onda, kada ostali nisu zainteresovani da ga slušaju? 
Jovan: Profesor. 
(ovo je zabolelo!) 


Profesorka: Perice, reci mi iskreno: da li se ti moliš pre svakog jela? 
Perica:  Ne gospođo; zašto bih... Moja mama je izvrsna kuvarica. 
(uvek on!) 


Profesorka: Marko, tvoj pismeni sastav "Moj pas" je istovetan sastavu tvoga brata. Jesi li ga prepisao od njega? 
Marko: Ne, zašto bih to činio, pa u pitanju je isti pas. 
(odlično!)                                                                                

Нема коментара:

Постави коментар