среда, 19. август 2015.

Izreke


Nikad ne prilazi jarcu sprijeda,
konju odzada,
ni budali s bilo koje strane."
Jevrejska poslovica

"Sreća je leptir", reče Učitelj.
"Ganjaj ga i umaći će ti. Sjedi mirno i sletjeće ti na rame."
"Pa šta da radim da zadobijem sreću?"
"Prestani da je ganjaš."
"Ali zar nema ništa što bih mogao uraditi?"
  "Mogao bi pokušati da mirno sjediš - ako se usuđuješ!"
A. Mello (''Minuta besmisla'')

''Zadovoljan sam
što sam proživio životni vijek
a nikome nisam naškodio.
Ono što je meni štete naneseno,
davno sam zaboravio;
gubitak je lakše podnijeti nego kajanje.''
M. Selimović

"Niko ti neće zavidjeti
ako budeš znao
da u samom sebi
otkriješ radost ."
Seneka

''Ako druga žena ukrade tvog muškarca,
nema bolje osvete
nego joj dopustiti da ga zadrži.
Pravi muškarac ne može biti ukraden!''
Ivo Andrić

"Samo kukavice vole po nekoliko žena.
Hrabri muškarci ne plaše se rizika
da vole samo jednu ženu."
Duško Radović

''Najgore je kad ljudi ćute,
kad se ne objasne,
pa svaka sumnja
ima prava na život. 
I moja i tvoja.''
M. Selimović

"Gotovo svaki čovjek može podnijeti nevolje, 
ali ako želite da testirate
njegov karakter, dajte mu moć.''
Abraham Linkoln

''Naučite da kažete "NE!".
Biće vam korisnije nego znanje latinskog.''
Hauard Spring


Нема коментара:

Постави коментар