среда, 20. март 2013.

Blago ženi koja ima majstora u kući...


Ž: Ljubavi, popravi mi česmu u kupatilu, curi kao luda

(On dolazi i gleda česmu)

M: Daj mi kliješta

(Žena odlazi i kopa po alatu)

Ž: Jel' ova?

M: Ma ne ta, papagajke daj!!

Ž: Ova?

M: Može i ta
M: Daj mi cigarete


Ž: Stižu

M: E daj, odvrni osigurač, ne volim da ima struje u kupatilu dok radim

(Žena uzima stolicu, na njega stavlja šamlicu i penje se da odvrne osigurač)

M: Dodaj mi kudjelju!!

(žena opet kopa po alatu)

M: To je malo

(žena opet kopa po alatu)

Ž: Jel' ovo dovoljno?

M: Biće valjda, nađi mi i gumice

Ž: Kakve gumice?

M: Jel' moram ja sve sam, majku mu! One s rupom

Ž: aha, ok

(žena opet kopa po alatu)

Ž: Ove?

M: Aaaa jbt, zar ne vidiš da su te neke dronjave, nađi nove

(žena opet kopa po alatu)

Ž: Ove?

M: Moći će valjda

Voda prska po celom kupatilu

M: Ma ti nisi normalna isključi ventil za vodu

Ž: Pa gde je ventil?

M: U podrumu, baš nemaš pojma

(žena trči u podrum, vraća se zadihana)

Ž: Čime da zatvorim??

M: Pa kleštima!

(žena trči u podrum, vraća se zadihana)

Ž: Sad ok?

M: Biće valjda

Krc, škrip, cangr, greb, šljap

M: Evo gotovo, ovo i dete može popraviti!

Žena ulazi u kupatilo skuplja vodu s poda, briše masne fleke s pločica, odčepljuje umivaonik koji je začepila kudjelja, briše pepeo sa veš mašine, i tugaljivo gleda izgoretinu na istoj jer je tu stajala cigareta

M: E, moramo da kupimo novi umivaonik, ispala su mi klešta pa je pukao

Ž: Ok, ljubavi

M: E, budi dobra, skuvaj mi kafu, crk'o sam, samo ne zaboravi da odvrneš ventil u podrumu i vrati osigurač, a i pokupi onu tvoju šminku sve je popadalo i rasulo se po podu, šta će ti tolika šminka!!



Нема коментара:

Постави коментар