уторак, 4. децембар 2012.

Odgovor generalnog direktora finansijske korporacije J.P. Morgan devojci koja traži bogatog muža

"Mlada i lepa devojka", kako je sebe opisala na forumu je postavila pitanje:

"Šta trebam učiniti da bi se udala za bogatog čoveka".

Pitanje je glasilo ovako:

"Biću iskrena što ću ovde napisati. Imam 25 godina i veoma sam lepa.
Imam stila i dobrog ukusa. Želja mi je da se udam za čoveka koji zarađuje najmanje 500.000 dolara godišnje. Možda smatrate da sam pohlepna, ali po meni zarada od 1.000.000 dolara godišnje pripada srednjoj klasi u New Yorku.

Moj zahtev nije visok. Da li ima iko na ovom forumu 500.000 dolara godišnju platu, a da nije oženjen?

Moje pitanje je sledeće: Šta treba da uradim da se udam za tebe?

One koje sam do sada upoznala najviše su zarađivaoli 250.000 godišnje i to je, izgleda, moja gornja granica.

Ako se neko želi preseliti u rezidencijalnu četvrt na zapadu New Yorka 250.000 jednostavno nije dovoljno.

Zbog toga, ovde ponizno postavljam nekoliko pitanja:

1) Gde se najčešće bogate neženje druže? (Navesti adrese barova gde izlaze).

2) Koju starosnu grupu treba da biram?

3) Zašto je većina supruga bogataša prosečnog izgleda?

4) Kako odlučujete koja će biti vaša supruga, a koja samo devojka?

Gospođica Pretty".


Gospođici je odgovor ubrzo stigao, i to od strane nikog drugog do direktora korporacije J.P. Morgan:

"Pročitao sam tvoje pismo sa velikim interesovanjem. Postoji mnogo devojaka koje imaju slična pitanja kao što su tvoja. Dopusti mi da ti odgovorim iz profesionalnog ugla.

Moj godišnji prihod je više od 500.000 dolara, koji zadovoljava tvoje potrebe.

Sa gledišta poslovne osobe, bila bi loša odluka tebe oženiti.

Ostavimo pojedinosti na stranu i pokušajmo na to gledati kao razmenu "lepote" za "novac". Osoba A pruža lepotu, dok osoba B tu lepotu plaća novcem.

Međutim, postoji ovde jedan smrtonosni problem. Tvoja lepota će nestati, ali moj novac neće, bez nekog valjanog razloga.

Činjenica je da se moj prihod može uvećavati iz godine u godinu, dok ti iz godine u godinu teško da možeš biti lepša nego što si sada.

Stoga, sa gledišta ekonomije ja sam uvažavanje imovine, a ti si amortizacije imovine.

Ako je tvoja imovina samo lepota, ona za deset godina neće vredeti ništa.

Rečnikom "Wall Streeta" svaka trgovina ima početnu tačku, a izlazak s tobom je "tačka početka trgovine".

Ako je trgovinska vrednost nečega pala, mi ćemo je prodati jer nije dobra ideja držati nešto što propada dugoročno. Možda će ti ovo grubo zvučati, ali propadanjem tvoje lepote biznismen će vas prodati ili dati pod "zakup".

I pazite devojko, svako sa 500.000 dolara godišnje zarade nije budala. Možda će izaći s tobom, ali te neće oženiti.

Savetovao bih te da odustaneš od svoje potrage za bogatim čovekom.
Inače, i sama možeš postati uspešna i zarađivati 500.000 godišnje. U tome imaš veće šanse nego da se udaš za bogatu budalu.

Nadam se da će ti moj odgovor pomoći".

Нема коментара:

Постави коментар