петак, 6. април 2012.

Ribolovački

Ide Mujo s dvije kante pune riba kad ga predusretne lovočuvar. 
- Imaš li ti ribolovnu dozvolu?, upita on. 
- Nemam, jebi ga... 
- To će te onda skupo koštati, reče lovočuvar. 
- Neće, odvrati Mujo...jer su to moje ribe. 
- Kako tvoje?, začudi se lovočuvar. 
- Lijepo, odgovori Mujo. Ja ih svako jutro donesem ovdje na jezero da se malo naplivaju i kada ih zovnem one skoče nazad u moje kante i ja ih nosim kući. 
- Nemoguće, odgovori lovočuvar, to još nisam vidio i vjerovat ću ti ako mi to primjerom dokažeš. 
- Dobro, kaže Mujo, i krene prema jezeru, izvrne kante, a ribe veselo otplove. Nakon kraće stanke reče lovočuvar: "Onda"? 
- Što "onda"?, odgovori Mujo. 
- Pa hoćeš li ih zvati? 
- Zvati koga?... 
- Pa ribe..., nastavi lovočuvar. 
- Kakve ribe?...
 

Нема коментара:

Постави коментар