четвртак, 26. мај 2011.

Vic sa porukom


Na vratima javne kuće se pojavljuje otmen, elegantan, negovan čovek 50-ih godina. Madam, vlasnica bordela ga pita:
- Mogu li Vam pomoći?
- Hteo bih do Valerije!
- Poštovani gospodine, Valerija je naša najskuplja cura! Želite li mozda neku drugu devojku?
- Ne, hoću baš Valeriju!
Madam poziva Valeriju, koja silazi sa stepenica i objašnjava mu da je cena 5.000 €.
Čovek nije ni trepnuo, vadi novčanik iz džepa i predaje traženi novac.
Oboje odlaze u gornje prostorije. Posle nekih sat vremena silazi gospodin, vidno olakšan i zadovoljan.
Sledećeg dana se čovek opet pojavljuje i opet traži Valeriju. Valerija mu objašnjava:
- Do danas još niko nije dva puta zaredom došao kod mene, jer sam očigledno preskupa! Popusta nema, cena je opet 5.000 €.
Gospodin plaća bez reči i odlazi sa Valerijiom. Posle nekih sat vremena napušta bordel, zadovoljan kao i prošli put.
Sledeće noći se gospodin opet pojavljuje. Svi u bordelu su u čudu jer opet traži Valeriju. Opet sve isto, on plaća i odlazi sa Valerijom.
Posle burnog doživljaja, Valerija ne može da izdrži i pita ga:
- Niko jos nije bio tri puta kod mene, a ti dolaziš treću noć zaredom! Odakle si?
- Iz Müselbacha (neka vukojebina u Tirolu).
- Stvarno, pa to je neverovatno! I ja sam odatle!
- Znam! Umrla ti je sestra, ja sam njen advokat! Ostavila je u testamentu da ti za života predam njeno nasledstvo od 15.000.€!

Naravoučenije:
Tri stvari na ovom svetu su sigurne:
  1. smrt
  2. porez
  3. i da će te advokat (za)jebati...



Нема коментара:

Постави коментар